محصولات فروشگاه

تعمیر پلی استیشن ایکس باکس

تعمیر پلی استیشن با وجود گذر زمان و ماشینی شدن زندگی و افزایش آپارتمان نشینی اکثر فرزندان به بازی های رایانه ای تمایل دارند و با آن سرگرم میشوند.

ازسال ۱۹۹۶ با آمدن پلی اسیتشن به بازار بسیار مورد استقبال قرار گرفت و محبوبیت ویژه ای میان کودکان و حتی بزرگسالان دارد.

محبوبیت پلی استیشن و ایکس باکس

به علت اینکه این بازی میان افراد بسیار محبوب می باشد ممکن است ساعات زیادی را درگیر بازی با دستگاه باشیم، این کار باعث آسیب به دستگاه میشود که نیاز به تعمیر پلی استیشن دارد و همچنین با وجود گرد و غبار موجود در هوا باعث نفوذ ذرات ریز به داخل دستگاه پلی استیشن شما میباشد که برای برطرف کردن آن نیاز به تعمیر پلی استیشن می باشد.

تعمیر پلی استیشن 5 در ساری

تعمیر پلی استیشن از اهمیت زیادی برخوردار است و باید آن را به فردی ماهر سپرد و همچنین از لوازمی که برای تعمیر پلی استیشن شما به کار می رود باید مطمئن باشید و ضمانتی در مقابل آن باشد که در صورت خرابی مجدد نیاز به تعمیر پلی استیشن نباشد. حال مسئله مهم این است که ما باید برای تعمیر پلی استیشن به کجا مراجعه کنیم. بهترین گزینه این است که به نمایندگی دستگاه مراجعه کنیم زیرا که نمایندگی به تعمیر پلی استیشن بیشتر مسلط هست و قابل اعتمادتر میباشد. همچنین سپردن تعمیر به مرکز قابل اعتمادی که در زمان کوتاه تر با هزینه ای مناسب بتواند کار شما را انجام دهد موجب رضایتمندی شما و آسودگی خاطر بیشتر شما برای تعمیر پلی استیشن شما می گردد.

انواع تعمیر پلی استیشن

همانظور که بیان شد باید برای تعمیر پلی استیشن به مرکزی معتبر مراجعه کرد. از جمله مشکل تعمیر پلی استیشن که سخت افزاری میباشد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور
تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت
تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه


دیگر مشکلی که بیان شد و نیاز به تعمیر نیست و با تغییر روند کاری و یا تغییر تنظیمات میتوان آن را رفع کرد به صورت زیر می باشد:

عدم اتصال به اینترنت و شبکه و آپدیت نشدن دستگاه
پلی استیشن 4 نمی‌تواند دستگاه متصل به پورت USB را شناسایی کند.

انواع پلی استیشن

پلی استیشن ها در زمینه خود دارای چند نوع میباشند:

playstation 1 – playstation 2 – playstation 3 – playstation 4 -playstation 5

پشتیبانی سرزمین دیجیتال ساری در تعمیر پلی استیشن

برای تعمیر پلی استیشن میتوان به نمایندگی مراجعه کرد.

برای دستگاه های خود ضمانت نامه قرار داده است که میتوان در مدت زمان محدودی از آن برای تعویض و تعمیر استفاده کرد که شامل موارد زیر میشود:

تعمیر برد اصلی ایکس باکس و پلی استیشن، تعویض درایو و لنز، تعمیر آداپتور xBox و PS4، تعمیر کنترلر کنسول، تعمیر کینکت و رفع اشکالات هنگ دستگاه، رفع اشکال سه چراغه شدن پلی استیشن، تعمیر لنز ایکس باکس و عیوب داغ کردن کنسول و غیره

مهدی وفایی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =