محصولات فروشگاه

گیم‌پلی جدیدی از God of War Ragnarok منتشر شد

ویدیوی گیم‌پلی جدید God of War Ragnarok برای اولین بار، برخی از ویژگی‌های مبارزه‌ای جدید این دنباله را به نمایش می‌گذارد.

ویدیوی Game Informer شامل تصاویری از چندین روش مبارزه‌ای جدید است که کریتوس می‌تواند از تبر Leviathan و Blades of Chaos خود برای مقابله با دشمنان استفاده کند. میهیر شث (Mihir Sheth)، طراح اصلی مبارزات، به این نشریه گفت که یکی از فلسفه‌های درونی استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica)، حفظ هویت مبارزات کریتوس است. او توضیح داد:

ما سعی کردیم سیستم‌هایی را ایجاد کنیم که سرگرم‌کننده، بسیار درگیرکننده و متنوع هستند. وقتی به مکانیک‌های نبرد در بازی آخر نگاه کردیم، اینطور گفتیم: «ما می‌توانیم این را بیشتر پیش ببریم. ما می‌توانیم راه‌های جدیدی برای مبارزه با دشمنان و استراتژی‌ها پیدا کنیم.»

که یکی از کارهایی که برای دستیابی به چنین هدفی انجام دادند، معرفی مجموعه کاملا جدیدی از حرکات برای کریتوس است که از طریق دکمه مثلث قابل دسترسی هستند. در God of War 2018، فشار دادن مثلث تبر قهرمان داستان را بازمی‌گرداند. اگر تبر در دستان او بود، فشردن مثلث کاری انجام نمی‌داد و در انتهای بازی نیز تنها برای تعویض سلاح کاربرد داشت.

حملات مثلثی جدید بازی، Signature Moves نامیده می‌شوند. کریتوس اکنون می‌تواند سلاح‌های خود را به یخ یا آتش مجهز کند که حملاتی به نام‌های Frost Awaken و Whiplash را پدید می‌آورند. با انجام اینکار دشمنان منجمد می‌شوند یا آتش می‌گیرند.

کریتوس همچنین می‌تواند از چندین سپر جدید از جمله سپرهای Dauntless و Stonewall استفاده کند. با Parry کردن در آخرین لحظه ممکن، می‌توان حمله ویژه‌ای انجام داد که دشمنان را پرتاب و بیهوش می‌کند. سپر Stonewall را نمی توان برای Parry استفاده کرد، اما انرژی جنبشی را با هر ضربه‌ی دشمن، جذب می‌کند. هنگامی که سپر به طور کامل شارژ شد، می‌توان آن را به زمین کوبید تا یک موج بزرگ آزاد شود و دشمنان نزدیک را از پای درآورد.

سونی به تازگی تاریخ انتشار God of War Ragnarok را برای 18 آبان 1401 (9 نوامبر 2022) اعلام کرده است. این عنوان که در ابتدا برای عرضه در سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود، تا سال 2022 به تعویق افتاد تا استودیو سانتا مونیکا بتواند محتوایی با کیفیت‌تر آماده کند. شما می‌توانید گیم‌پلی جدید بازی در ادامه مشاهده کنید.

مهدی وفایی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =