محصولات فروشگاه

نکاتی در مورد کپی خور کردن پلی استیشن 4

در این ویدیو توضیحاتی بابت کپی خور کردن کنسول های پلی استیشن دادیم که امیدوارم ازش لذت ببرید پیج فروشگاه در اینستاگرام دنبال کنید

ویژگی‌های PS4 کپی خور هکی:

– کنسول به‌صورت نرم‌افزاری کپی‌خور می‌شود و به‌هیچ وجه باز نخواهد شد. درواقع هیچ تغییری در سخت‌افزار کنسول شکل نخواهد گرفت.

– تمام بازی‌ها به‌وسیله خود مشتری انتخاب خواهد شد. تقریبا اکثر بازی‌های موجود در بازار به‌صورت کپی‌خور هکی در دسترس هستند و می‌توان به دلخواه از بین آن‌ها عناوین موردنظر را انتخاب کرد. 

– برای دستگاه ۵۰۰ گیگابایت میانگین ۹ الی ۱۵ بازی می‌توان روی کنسول کپی کرد. البته باید به حجم بازی‌های انتخاب شده نیز توجه داشت، چرا که ممکن است بعضی بازی‌ها بسیار کم‌حجم و برخی بیش از ۴۵ گیگابایت حجم داشته باشند. درنهایت تمام ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت کنسول شما پر خواهد شد و تعداد بازی‌ها ملاک دقیقی نیست. 

– برای دستگاه یک ترابایت میانگین ۱۸ الی ۳۰ بازی می‌توان روی کنسول کپی کرد. همان‌طور که در بالا گفته شد، حجم ملاک اصلی است و ممکن است این عدد با توجه به بازی‌های انتخاب شده توسط مشتری تغییر کند تا تمام ظرفیت یک ترابایت کنسول پر شود. 

– توجه داشته باشید که بازی‌های چندنفره آنلاینی که فاقد بخش تک‌نفره و داستانی هستند، نباید در لیست شما وجود داشته باشد (مثال: Rainbow Six Siege یا Overwatch و …). دلیل این امر این است که کنسول کپی‌خور شما به هیچ‌وجه نباید به اینترنت متصل شود. 

– آماده شدن کنسول کپی‌خور شما، ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد. 

– اگر می‌خواهید در زمان سریع‌تری کنسول کپی‌خور خود را خریداری کنید، می‌توانید از بین کنسول‌های آماده ما، با توجه به لیست بازی‌های داخل آن‌ها، یک کنسول کپی‌خور را انتخاب کنید تا در همان لحظه کنسول را تحویل بگیرید یا فرایند ارسال آن آغاز شود. 

– ممکن است گاهی اوقات کنسول کپی‌خور شما در حین بازی خاموش شود. نگران نباشید! دلیل این امر این است که بعضی اوقات لایسنس بازی‌ها از سمت کنسول چک می‌شود و در این هنگام سیستم امنیتی مختص کنسول‌های کپی‌خور، برای لو نرفتن کپی بودن بازی‌ها، شرایطی را فراهم می‌کند که کنسول خاموش شود. 

– هربار که کنسول را روشن می‌کنید،بازی‌ها قفل و غیرقابل استفاده هستند. پس در ابتدا باید سیستم کپی‌خور کنسول را راه‌اندازی کنید. 

مهدی وفایی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 12 =