محصولات فروشگاه

تریلر زمان عرضه Kena: Bridge of Spirits منتشر شد

استودیوی امبرلب (EmberLab) تریلر جدیدی را از جدیدترین ساخته‌ی خود یعنی عنوان Kena: Bridge of Spirits که فردا منتشر خواهد شد، ارائه کرد.

Kena: Bridge of Spirits که سال گذشته در نمایشگاه پلی استیشن به نمایش درآمد، یکی از عناوین مورد انتظار است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات دیگر در روند توسعه، چندین بار با تاخیر همراه شد. این بازی ابتدا قرار بود در سال 2020 میلادی منتشر شود که به اوایل 2021 موکول شد. سپس هواداران بار دیگر با تاخیر مواجه شدند، اما این عنوان بلاخره قرار است فردا ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران رسما منتشر شود.

شما در بازی Kena: Bridge of Spirits باید هدایت دختر جوانی به نام Kena را به دست گرفته و در مناطق کوهستانی به ماجراجویی بپردازید. این شخصیت از مهارت‌های بی‌شماری برخوردار است که در زمان نبردها و حل معماها می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. کاراکترهای دیگری هم هستند که Kena را در این مسیر یاری می‌کنند. همین داستان و ماجراجویی با فرنچایزهای گفته شده شباهت دارند. پس در صورتی که از علاقه‌مندان به این سری بازی‌ها هستید، Kena: Bridge of Spirits نیز انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

طی این ماجراجویی، Kena می‌تواند هر یک از مهارت‌های خود را با Rot‌ها ترکیب کند تا دشمنان را به روش‌های منحصر به فردی شکست دهد. Rot‌ها می‌توانند مهاجمان را محاصره کنند، اجسامی را برای پرتاب از راه دور بسازند و حتی یک ابر با قابلیت تغییر شکل را برای آسیب زدن به دشمنان تشکیل دهند. پیدا کردن و گسترش دادن یک تیم بزرگ Rot ارتقا‌های بیشتری را آزاد کرده و به شما اجازه می‌دهد تا ضربات قوی‌تری را اجرا کنید. نحوه‌ی روایت و انیمیشن‌های Kena: Bridge of Spirits با فیلم‌های پیکسار مقایسه شده و باید دید عملکرد آن چگونه است.

همان‌طور که بالاتر گفته شد، عنوان Kena: Bridge of Spirits فردا سه شنبه 30 شهریور (21 سپتامبر) ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

مهدی وفایی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یک =