محصولات فروشگاه

تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی Back 4 Blood منتشر شد

دقایقی قبل استودیوی ترتل راک (Turtle Rock Studios) یک تریلر جدید از شوتر اول شخص کوآپ (Co-op) خود یعنی Back 4 Blood منتشر کرد که بر بخش داستانی آن تمرکز دارد و دشمنان مختلف و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

بازی Back 4 Blood به زودی عرضه می‌شود و با توجه به وعده‌ی خود در مورد عملیات‌های کشتن زامبی به صورت کوآپ و مبارزات PvP نفسگیر به سبک عناوین Left 4 Dead، جای تعجب نیست که تعداد زیادی از بازی‌بازان به شوتر آینده‌ی استودیوی ترتل راک چشم دوخته‌اند.

البته، Back 4 Blood همچنین از یک بخش داستانی برخوردار خواهد بود و جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی، به طور خاص بر این موضوع تمرکز می‌کند. طی این تریلر دشمنان بزرگ و کوچک نشان داده می‌شوند و شاهد مبارزات در مقیاس وسیع و اکشن در برابر موج‌های عظیم دشمنان، شخصیت‌های بازی و مکان‌های مختلف و موارد دیگر آن هستیم.

بازی Back 4 Blood در واقع به عنوان یک دنباله‌ی فرعی و معنوی برای سری Left 4 Dead شناخته می‌شود که در آن گروهی از قهرمانان که به عنوان Cleaner شناخته می‌شوند باید با همکاری یکدیگر در مقابل موج‌های عظیمی از انسان‌های آلوده و زامبی به نام Ridden مقاومت نمایند.

لازم به ذکر است که طبق اعلام ترتل راک، برخلاف بازی Left 4 Dead و دنباله‌ی آن، عنوان Back 4 Blood شامل بخش Versus Campaign نخواهد بود. علاوه بر این، این عنوان به اتصال دائم اینترنت نیاز دارد و اجازه‌ی بازی آفلاین را حتی در صورت تمایل به تجربه‌ی بخش داستانی در حالت تک نفره را نمی‌دهد.

بازی Back 4 Blood قرار است در تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰ (۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. این عنوان از روز نخست عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) قرار خواهد گرفت. در پایان می‌توانید تریلر مربوط به بخش داستانی این بازی را مشاهده کنید:

https://aparat.com/v/pbBlr
Back 4 Blood
مهدی وفایی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =