محصولات فروشگاه

تعویض بازی ps4 در ساری

تعویض بازی ps4 در ساری

در کوتاه ترین زمان شما عزیزان میتوانید با ارسال نام بازی خود به تلگرام یا چت آنلاین وبسایت یا پیامک به شماره تماس درج شده در قسمت تماس با ما از قیمت بازی های فروشی خود اطلاع کسب نمایید.

بازی هایی قابل قبول هستند که دیسک آنها کاملا سالم و بدون خط و خش ، لب پریدگی و ریختگی عکس روی دیسک و همچنین قاب و کاور بازی در شرایط کاملا سالم و مطلوب ( بدون شکستگی و …. ) باشند.

playstation

xbox

ویژه شهرهای دیگر و حومه ساری :

عزیزانی که در شهرهای دیگر به غیر از ساری سکونت دارند میتوانند بازی مد نظر خود را در ابتدا از سایت خریداری نمایند و بازی فروشی خود را به آدرس فروشگاه سرزمین دیجیتال ساری ارسال کنند. آدرس و کد پستی فروشکاه را میتوانید از طریق شماره تماس درج شده در بخش تماس با ما سایت و یا قسمت چت سایت از ادمین دریافت نمایید.
کارشناسان فروش ما به محض اینکه بازی به فروشگاه برسد وجه آن را به حساب و یا کارت شما واریز میکنند.

ویژه شهر ساری:

در صورت تمایل به فروش بازی خود به ما :
با شماره تماس فروشگاه یا موبایل پشتیبانی تماس حاصل نمایید ( 09356513842و 01144431002) و از ما استعلام قیمت داشته باشید تیم سرزمین دیجیتال سعی بر این دارد که عنوان های کارکرده شما را به قیمت توافقی بردارد بازی فروشی خود را با هماهنگی قبلی به آدرس فروشگاه سرزمین دیجیتال ارسال نمایید
کارشناسان فروش ما به محض اینکه بازی به فروشگاه برسد بعد از چک کردن دیسک وجه آن را به حساب و یا کارت شما واریز میکنند.
اگر قصد فروش بازی خود به صورت حضوری و دریافت وجه آن را دارید پس از استعلام قیمت آن از ما به فروشگاه حضوری سرزمین دیجیتال ساری مراجعه داشته باشید

مهدی وفایی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 12 =