محصولات فروشگاه

اگر دسته پلی استیشن 4 شما خراب شده اصلا نگران نباشید !

ضمن بالا رفتن قیمت دسته پلی استیشن بهتر هست جای خرید مجدد دسته آن را به ما بسپارید. تیم سرزمین دیجیتال هم از نظر ظاهری و هم از نظر عملکردی میتواند دسته شما را همانند روز اولی که خریداری نموده اید تعمیر و یا قطعات آن را به طور کامل تعویض نماید. در نظر داشته باشید صفر تا صد دسته قابلیت تعمیر و تعویض دارد پس اگر دسته شما اورجینال هست نگران هیچ چیز نباشید.– چگونه Dualshock خودم را تحویل مکس گیم بدهم ؟

با مراجعه به قسمت تماس با ما وبسایت میتوانید آدرس فروشگاه را مشاهده و مورد تعمیری خود را تحویل سرزمین دیجیتال دهید همچنین اگر شهرستان هستید دسته های خود را بسته بندی نموده و آن را از طریق پست جمهوری اسلامی ایران به آدرس درج شده در سایت برای ما پست نموده و حدالامکان لطف بفرمایید و ایراد دسته خود را داخل کاغذی نوشته و به همراه بسته خود تحویل پست نمایید.
توجه داشته باشید تیم سرزمین دیجیتال در کمترین زمان بلافاصله ایرادات دسته را به همراه هزینه آن به شما گزارش میکند و بعدا اقدام به تعمیر مورد مینماید٬ لذا در صورت تمایل شما دسته تعمیر خواهد شد و در صورت عدم رضایت جنس برگشت خواهد شد و هزینه ای بابت عیب یابی از مشتری دریافت نخواهد شد.

بیشترین مشکلات شما با آنالوگ دسته هست قبول دارید ؟

شاید توجه کرده باشید هنگام بازی کردن به خصوص در فوتبال و یا بازی های شوتر بازیکن به طور غیر ارادی جا به جا شده و یا در بازی های شوتر در هنگام هدف گیری دسته شما خود به خود هدف را جا به جا میکند این مشکل به شدت با اعصاب و روان شما بازی میکند.
مشکل همین آنالوگ است ولی متاسفانه این قطعه قابلیت تعمیر ندارد و حتما میبایستی تعویض شود تا به عملکرد روز اول خود بازگردد.

تعمیر کنترلر دسته پی اس ps5 4

– آیا میتونم خودم تعویض کنم ؟

اینکه شما تا به حال با هیتر و هویه کارکرده باشید را ما نمیدانیم ولی جالب هست بدانید آنالوگ با یک فیش و یا کندن یک کابل ساده تعویض نمیشود و نیاز هست تا این قطعه با تجهیزات تعمیر و حرارت از برد جدا شود و مجددا روی آن لحیم گردد. این کار دقت و حوصله بسیاری میطلبد که شما با پرداخت هزینه اندکی میتوانید آن را به تعمیرکاران ما بسپارید .

هزینه تعویض هر آنالوگ در فروشگاه سرزمین دیجیتال ساری 90000 تومان میباشد.
ضمن حساسیت ما به این مورد مطمئن باشید از قطعه درجه یک استفاده خواهد شد .

مهدی وفایی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =